eftertanke

Dagen idag....

Utvecklade sig till något jag inte hade tänkt mig när jag vaknade!

Efter jobbet skedde det si och så
och plötsligt satt jag där igen
i en samling förväntade kvinnor och ett medium framför oss.

Vi va sex st och jag hade väl egentligen inga förväntningar - eller jo, men inte på det som kom.

Johnny kom fram igen och deklarerade en viss oro för sin lilla syster och hennes höga krav.
Han påpekade även att lillebror var på god väg att bli fyrkantig eftersom han spelade lite mycket dataspel!

Dessutom påstod mediet att Rasmus var "bråkig" och att han satt på golvet och spelade.

Jag kände att det va lite märkligt - minst sagt, men okej, va det så han tyckte så ja ja...

Till jag kom hem och hade "bearbetat" detta lite.
Eftertänksamhet

Rasmus spelar innebandy på vintrarna - MÅLVAKT - ja han sitter på golvet.
Och när det kommer till innebandy så kan han faktiskt brusa upp och bli lite bråkig haha...

Nåja, jag hoppas att det inte är så farligt med den biten - eller med nåt av detta egentligen!
Men det återstår att se vad som händer med det hela.

Eftertanke är i alla fall något som inte är så dumt.

Visa de människor du bryr dej om att du gör det...
Säg till de människor du älskar att du gör det...
Ge dina medmänniskor en komplimang - det lilla gör så mycket!

Ta vara på dagen - man vet aldrig om man får någon mer dag

Älskar er alla!


Favorit i repris


Kommentarer
Postat av: Maria H

meen, det är ju Johnny på bilden...?? vad kommer den ifrån?? eller ser jag galet??

2011-04-21 @ 12:36:48
URL: http://mariahedq.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0