en lagom vecka...eller

ja fyra arbetsdagar på en vecka är väl bra?
Fast...näää
det blir liksom lite fel då mä.

JAg föredrar det vanliga.

Veckan har bestått i många studiebesök - Västerbergs folkhögskola, det nya pensionatet i Högbo
och så Strandbaden.

Idag har vi också haft personalmöte i Gävle och på em. besökte vi
komvux i Gävle där de hade öppet hus och berättade om de olika utbildningarna som kommer att starta i höst.

Därefter vart det en sväng till Karin - vilket jag inte direkt kan kalla behagligt - men förmodligen välbehövt.
Jag hoppas att mon höft kanske kommer att fungera ett tag nu :)

Sedan en kopp kaffe hos Gunilla innan -maria kom in till Sandviken med Rasmus och Sofie.
Maria och jag åkte och käkade lite samt handlade lite helggodis
innan kvällens höjdpunkt:

PREMIÄR
för herrarna på Jernvallen.

En toppenmatch som slutade 2-2
mer kan ni läsa om det på fotbollsbloggen
http://aiffotboll.blogg.se/

För tillfället sitter jag å myser på mitt nyfunna favoritställe
(jag visste att det skulle bli bra - men det blev TOPPEN)
i nya soffan i "nya" tv-rummet. en massa ljus är tända och mysfaktorn är HÖG

Nu har alla väggdekorer kommit också, foton kommer när allt är på plats

idag får ni hålla till godo med en annan "sinnesbild"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0