en molande känsla

av något som inte ska vara där...

Vi har haft en himla massa jobbiga dagar här nu och det kan ju
vara därför jag kant olust, varit sjuk och haft ett svajande humör...

den 3 april skulle vårt hjärta ha fyllt 21
samma dag hittas en - i mina ögon sett - mycket fin människa död!

den 7 april var det 4 år sedan min underbara pappa gick bort
saknad varje dag!

Men nu vänder vi på allt och försöker hitta ljusglimtar så vi kan njuta av livet igen
det onda och tråkiga har vi ju alltid med oss i alla fall.

Idag ska vi gratta världens bästa Karin och då ges tillfälle att
träffa hela tjocka kära släkten på min sida.
Eller i alla fall de flesta - de som inte valt att inte närvara.

Kul ska vi i alla fall ha!

Igår hade vi en mycket trevlig kväll också
då grattade vi Stickan med en "favorit i repris"

Vi spelade Rappakalja vilket innebar en himla massa "goa" skratt
det måste vi göra om - fast kanske utan snurran haha



Vill också tacka underbaraste Hannah för en underbart bra insändare i tidningen idag
Du är så himla duktig att uttrycka dig, så fortsätt med det :)

http://arbetarbladet.se/torget/1.2936639-varfor-en-sa-smutsig-debatt-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0