update

jag är ganska värdelös på att uppdatera, jag hinner inte riktigt allt jag vill...
Vi har ju som ni vet tagit hand om en katt - Simba...
det är nog den roligaste katt jag mött haha
han är fortfarande skiträdd för Bella, men det kan jag i och för sig förstå eftersom Bella försöker prata med honom
och han fattar inte riktigt det...
Han har fått vara ute lite och han verkar verkligen trivas med det
ligger å njuter i solen på altan - gärna i högt läge, på tak eller på poolbänken som hänger på räcket i väntan på pooltider...
Men han har ett favoritställe inne också...
Idag har jag jobbat igen efter en hemsk söndag-måndag.
Migrän och mådde-inge-bra-alls :(
Riktigt bra har det känts idag men nu är jag trött och tänker sussa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0