10 000 meters blogg

ja då sitter man här igen då
på planet som tar oss till Sverige igen.
Borta bra men hemma bäst!
I alla fall till nästa resa.
Och ska sanningen fram så börjar ju faktiskt resan med planering
och det kan man göra läääääänge!
Längtar hem till mysiga "krypa upp i soffan med tända ljus invirad i en filt med nån bra film"
Kylan och mörkret...
Så är det.
I morron tar jag en smygstart i Sandviken eftersom jag ska på intervju
sedan blir det Gävle på em.
Kanske ska jag våga mig på att väga mig också?!?
Marias Kamera ska hämtas och även hennes objektiv...
Så lite butikbesök blir det även då.

Kommentarer
Postat av: Anki Jerner

Hej vännen!

Jag brukar kika in på din blogg, men är dålig på att lämna tassavtryck, men nu så vet du...Tycker att det är trevligt att följa ditt liv och leverne. Ha det bäst goa Annica,ses och hörs, kramar!

2011-12-06 @ 20:52:54
Postat av: Nettan

Lycka till imorgon! Det kommer att gå jättebra.

Jag har kaffet klart tills du kommer...

2011-12-06 @ 21:09:16
URL: http://www.granbelladonna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0