inneeftermiddag för mig

eftersom jag inte direkt är någon soldyrkare - i alla fall inte som övriga i sällskapet.
Jag fattar inte hur man orkar ligga å pressa hela dagar!!!
Jag har nu läst ut två böcker sedan jag kom hit
å en till har jag med mig
Den ska jag börja sluka nu
Ska efter färdigsolandet idag försöka leta på ett shoppingcenter - men det får de andra hjälpa till med tror jag
känns inte som om jag är så hemma på att läsa dessa spanska kartor.
Nu ska jag kasta mig över "vargtimmen"
Ses mina vänner
Snart är vi hemma igen - med en massa goa minnen

Kommentarer
Postat av: Helena W Backhouse

Åh va det låter härligt.Själv kan man ju pressa från soluppgång till solnedgång.

Ni fattas oss nå ofantligt här hemma i kalla nord men njut ni för vi vet att ni snart kommer hem till oss. kram i massor

2011-12-03 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0