mot nya mål

Japp så är det.

Nu är det beslutat och klart
Jag har tackat ja till tjänsten i Sandvikens kommun

På måndag ska vi skriva papper och sedan är det lite avslutande aktiviteter på MiROi.

Det är med viss sorg i hjärtat som jag kommer att lämna de fina där bakom mig
men jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten ändå!!!

Spännade som tusingen är det i alla fall!

Från det ena till det andra...

Jag har ju inte berättat om min viktminskning den senaste tiden
mest beror det på att jag inte varit och vägt mig på ett tag eftersom vi åkte bort en tisdag, kom hem en tisdag och missade onsdagstiden i Gävle eftersom den var tidigarelagd!!!

MEN
trots detta, trots utlandsresa, trots lite si och så med "totalkollen" så
var det -1,1 kg!!!

Totalt nu är det minus åtta komma åtta kilo
det närmar sig 10 och då är det ju en form av gräns som nås
längtar :)


Vattengympan fortsätter varje tisdag och fredag
och det är JÄTTEROLIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0