önskelista

Funderar om jag ska åka till någon affär i morron...
Har ju ett par saker jag skulle vilja ha.

Eller om jag ska vänta och se om tomten kommer med nån klapp i år.
Jag vet ju inte om jag varit snäll...nog...

Jag skulle vilja ha en ny glassmaskin!
Den jag fick i julklapp 1989 har kastat in handduken :(


Fanns på Citygross för 285 kr (tror ja de va)

och så klart - senaste boken av Liza Marklund...



Självklart som ljudbok

Efter helgerna ska jag dessutom fixa med en annan telefon.

Sedan ska jag leta efter lite ork, inspiration och/eller vilja.
Även om jag inte alls behöver göra något speciellt så skulle jag så gärna vilja göra någonting.
För även om det är skönt att göra ingenting - så kan man ju få ångest om man inte gör något alls.

Kanske man ska åka och hälsa på nån?

Nja - vi får se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: malin

Hit är du alltid välkommen det vet du väl <3

2011-12-17 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0