vad är det här?

Det verkar som om jag är inne i ett stim nu!

Har fått reda på att jag fått tjänsten jag varit på intervju för.
Kommer hem och har då fått ett mail med en tid för intervju till ytterligare ett jobb jag sökt.

Beslutsångesten är stor och det jag har att göra nu är att söka djupt hos mig själv
för där finns svaret - det är jag säker på.

Vad vill jag?
Vad vågar jag?
Hur konservativ är jag?
Hur ska jag göra med den andra intervjun - räcker det med två val?
Vill jag "riskera" att få fler?!?

MIA
Jag behöver en riktigt bra vägledare här
NÄR HAR DU TID???


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis... Du ser allt blir bra:) det är klart du väljer rätt kram på dig

2011-12-09 @ 19:31:59
Postat av: sara

men grattis :) va är de för jobb du fått? och vill bli intervjuad av?

2011-12-09 @ 20:34:56
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Grattis!

2011-12-10 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0