äntligen måndag

Att det kunde kännas så här att kliva upp på morgonen (som jag normalt sett HATAR)
för att åka till ett jobb som är så underbart roligt!

Världens bästa kollegor, deltagare och ja allt som har med det att göra är BÄST.

Man går omkring med ett fånigt leende på läpparna
det låter säkert fånigt å smörigt
med det är faktiskt så.

Idag har jag dessutom fått klart med ett till besök så det känns UNDERBART...

Men just nu ska jag lägga mig å kramas med kudden
HAsse jobbar så jag får hålla tillgodo med den:)

Sov allra bäst


Kommentarer
Postat av: Lisa

Få förunnat att känna så i sina jobb så sug på karamellen och njut!!



Kram Lisa

2011-02-24 @ 10:52:15
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0