slölördag

de e inte sant

Jag har verkligen sovit bort HELA DAGEN!
Vad va det som gjorde att jag blev så trött nu?

Allt nytt i veckan?
Den långa fredagen?
Att jag vill mer än jag klarar av?

MEEEEN!


Ja jag har sovit idag - imorron får jag ta nya tag
det finns en massa "borde ha hunnit med" för den här helgen också.

Planeringar inför veckan
Tvätten - som inte tvättar sig själv - mycket konstigt...
Matsedel inför veckan - för att kunna göra en nota
damsugaren behöver rastas
och golven skulle behöva svalkas och få lite deo

Men mest av allt
Jag ska hälsa på Mamma i morron också
vilket var evigheter sedan

Nu ska jag kika klart på en mystisk film och apropå det vill jag gärna ha tips
på filmer som man kan analysera utifrån

arbetslöshet
genus
klass
etnicitet
utbildning
yrkesgrupper

etc.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! va hade ni för sittplatser på leva livet?

2011-02-20 @ 15:11:59
Postat av: Nettan

Arbetslöshet - The full monty

Utbildning, klass - Good Will Hunting



Jag funderar lite till...

Nån film om självkänsla också kanske!

2011-02-20 @ 21:07:40
URL: http://granbelladonna.blogspot.com
Postat av: Annica

Vi satt i mitten till vänster - inte på balkongen, biljetterna kostade 1250 för två tror jag det blev

hade kalasplatser...men har för mig att jag varit på teater där förut och suttit på balkongen och såg helt ok där också

2011-02-20 @ 22:43:55
Postat av: Sofie

Okej, det blev balkongen för oss :)

2011-02-21 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0