yes I did it!!!

Idag var en dag som jag sett fram emot med skräckblandad förtjusning!

Information inför ett tjugotal ungdomar som jag inte hade en endaste liten AAAAAANING
om vilka det va.

Jag hittade några "kändisar" i skaran - men jag vet inte om det bara är positivt?!

Men det bästa med allt är att jag klarade det!
Jag fixade det - jag stod där och berättade!

Och på måndag kör jag igång med "min" grupp...

Nu i kväll har vi också hunnit med att träffa ett gäng med samma intresse för vår "närhistoria" eller "platshistoria".
Nu e vi igång nu är det bara att köra ;)

I morron väntar en dag på jobbet innan en hel kväll på bingon.

Det ska nog gå det också - men trött kommer jag nog vara  - finns i alla fall stor risk för det.

Ha det gött nu alla glada


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såklart du gjorde!!! Fixade det alltså.



Kramelikram

Lisa

2011-02-10 @ 14:42:29
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0