idag är ingen vanlig dag...

...för det är Carinas födelsedag
HURRA
HURRA
HURRA
HURRA

!!!


Min första riktiga vän fyller år idag.
Tänk...

Första minnet av denna underbara människa är hon tillsammans med en "08-kompis"
kom cyklandes på en minicykel mot kiosken i Färnbo!
Det var värsta samlingshaket på den tiden (kanske fortfarande?).
Och jag tror att jag var fast direkt.
Sedan dess har mycket hänt - både roligt och tråkigt.
Vi hade i alla fall ett par riktigt trevliga somrar i Färnbo och höst-vinter-vår fyllda med en massa brev som gick mellan Skogås och Årsunda...

Vi kom tyvärr ifrån varandra då kärleken kom emellan
MEN
Vi har en varsin Andersson som är elektriker (om jag inte har helt fel)
Vi har varit tillsammans med våra respektive ungefär lika länge
Vi har tre underbara barn var - födda ungefär samtidigt
(89-95 - eller har jag fel?)

Vi har inte riktigt samma leverne och intressen - men kan ju vara ett komplement till varandra ändå.

Vi har hittat tillbaka till varandra nu - fast på distans
Men hon är mer värd än alla falska människor som blåst mig på min vänskap
Men vänskapen till Carina finns där ALLTID!

Jag hoppas verkligen att du har haft en riktigt bra dag och vet du...

i Bjursås kan man ha riktigt riktigt roligt - tro mig, jag har tillbringat 6-7 vintrar där
Och OM du går på after-ski och "Partypärlan" å Ole spelar måste du hälsa från mig!

Dessutom - om du känner för en helg med lite "tid för dig själv" så kan vi fixa det i Årsunda ;)
Men jag antar att om du skulle komma till Årsunda så hade väl vi så mycket att prata om så du inte skulle få någon egentid i alla fall.

Grattis i alla fall på DIN DAG!


Grymma minnen haha
Men Carina - kommer du ihåg vart? och NÄR? ;)

Jag har jobbat idag och skriver övningar så tangentbordet låter som en gammal matrisskrivare (hette det så?)
och hoppas att vi snart får lite nya deltagare så man får några att använda matrealet på.

Mia och jag ska åka till Stockholm och återuppliva gamla minnen
Tågresa - hotell - fisa ikapp - äta ute
och som grädde på moset
MUSIKAL!!!

tadam!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

<3 Tack underbara kvinna för dessa fina ord <3

Men shit vad man såg ut.

Ja våran ungdoms tid minns jag bla husvagnen,grillparty osv osv.

Puss och kram till dig BÄSTA vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0