näe

mår inget vidare alls
därför har jag inte bloggat på ett tag.

Orkar inte så mycket idag heller, men för att inte banga ur totalt
tänkte jag göra ett litet inlägg idag...

En spännande dag i morron eftersom jag verkligen inte har en endaste liten aaaning
om vad jag ska göra från och med nu...

Jag har fortfarande inte hört något om jobbet som jag var på intervju för och nu
känns det lite som att det blir lite för snabbt inpå att få reda på och sedan börja
den 10!!

Nä - MiROi får nog stå ut med mig ett tag till ;)

Det bästa med framtiden är att den bara kommer till oss en dag i taget

– ABRAHAM LINCOLN -

Underskatta inte värdet av att göra ingenting,
av att bara ströva omkring alldeles ensam,
lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra

-  NALLE PUH -

Hundar har gett sitt absoluta allt.
Vi är centrum för deras universum. Vi är i fokus för deras kärlek, trohet och tillit.
De tjänar oss i utbyte mot  smulor. Det är utan tvekan det bästa avtal människan någonsin gjort
 
- ROGER CARAS -


"störst av allt är kärleken - jag älskar dej så"
Jag citerar prins Daniel och riktar till min egen prins...



Nu ska jag - faktiskt - sova!!!
mår inte skitbra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0