NÖJD!

Jaa jag är riktigt nöjd med mig själv idag...
Har gjort bullar - både kanel- och vaniljbullar
(de från igår kastades)
Köttfärssoppa, köttfärslimpa inkl sås till, lasagne (2 st), korvgryta, kycklingwok
Ska bli riktigt skönt att bara kunna plocka fram från frysen och vara klar!
Man är ju sååå trött när man kommer hem efter att ha jobbat.
Har mellan varven idag kikat på lite bloggar och speciellt en etsades fast i mina tankar - den slog till i magen och minnen kom upp till ytan.
"Det är i nöden, vänner prövas"
Jag är så glad över att jag vet vilka som är mina vänner
men priset för att få reda på det var högt!
Fortfarande kan jag bli ledsen när jag tänker på de "vänner" jag förlorat - men jag tror det mest är för att de tog en bit av mig med sig när de "gick upp i rök"
nämligen en del av tilliten till människor och tron på att alla vill väl.
Visst - det kan ju vara så att det är enklare att vända sina vänner ryggen när något jobbigt händer
men det är ju då man borde stå stark för sina vänner - finnas där.
jag vet i alla fall vart mina vänner finns och att de finns där när jag behöver
och
för dem finns jag också ALLTID - när de behöver mig.
Ni betyder allt för mig

Kommentarer
Postat av: Carina

En verklig vän är en själ i två kroppar.

Kram till dig underbara kvinna :-)

Postat av: Carina

En verklig vän är en själ i två kroppar.

Kram till dig underbara kvinna :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0