todotoday

TRÖTT
som jag vet inte vad!
men jag ska nu resa mig från datorn och plocka ihop det jag ska ha med mig i morron.

Kamera + extra batteri
Dator
mobilt bredband
papper
penna
spelschema
Marias kamera
SD-kort
hmmm har jag glömt nåt då?

jo laddare till datorn måste jag väl ha med mig

Sedan ska vi till Hofors på planeringsmöte i morron
så jag ska passa på att springa in till Susanne med hennes bok som jag
lånade för lääääänge sen

Idag har jag också tagit ett mycket stort beslut
stort för mig i alla fall
jag har i alla fall aldrig varit i den situationen tidigare.

Det va både lätt och svårt
hur vet man att man gör rätt?

Det vet inte jag om jag har gjort
men eftersom jag mår så bra nu och har hittat min plats i tillvaron
så föll valet som det gjorde
och jag känner mej nöjd

Man ska ju må bra.

Jag har fått ett meddelande idag från "min lillskrutta" och för hennes skull
ska jag göra ALLT för att få hemsidan uppdaterad under helgen.


Men nu måste jag förbereda för helgens bravader.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror du gjorde ett bra val! :)

2011-01-20 @ 22:52:11
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0