tröttsamt

idag har jag mest inte gjort nåt

så tänkte jag först.

Sedan insåg jag att jag ljög

jag har hämtat Maria och skjutsat henne till Sandviken
för hennes tjejer hade match.

Under tiden handlade jag mat mm.

Sedan hem å röjde (ja bokstavligt) i köket för det var....

Sedan bakade jag grahamsbröd med morot - JÄTTEGOTT!
och bullar - som blev mindre goa (nya i morron)

Sedan fixade jag en kycklingwok och vaniljpanacotta
och Jessica var här å fick smaka på härligheten

Jag tror hon var nöjd - faktiskt.

Vi har kikat på lite bilar och nu sitter Hasse å glor på en gammal bond-film

Själv ska jag passa på å säga Gonatt världen
och gå å mysa med kudden!!!

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0