undrar

vart kommer allt snor från?
jag tror jag blir tokig på denna förkylning
har dragits med den sedan vi kom hem i stort sett

JOBBIGT

halsen svider, det gör ont att svälja, man nyser och hostar

har i alla fall varit till IKEA idag och fixat ramar till mina kollage.
jag köpte också en förpackning med matlådor - kan ju behövas utifall jag får för mig att göra en massa mat igen.

denna dag är en sådan där dag som man har velat göra så mycket men inte får nåt gjort
måste försöka få tummen ur arslet å bestämma mig för att
NU MÅSTE JAG!

sgentligen är det inte tråkiga saker som jag känner är "måste" men det är det där att ta sig för.

Varför är det så jobbigt?

I morron ska jag jobba lite - ska förbereda mig inför måndagens möte med kandidaterna i Gävle
sedan ska jag påbörja ett informationsprogram.

Annars då - jo jag lever...och egentligen mår jag ganska bra.

Dags igen i alla fall idag för en födelsedag...

EDVIN fyller 4 år
och vi kom inte iväg å gratta honom :(
Men tar vi det i morron så kanske vi får rå om honom lite för oss själva?!?



GRATTIS i alla fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0