tungt och jobbit - men kan inte låta bli :'(

Jag kan inte låta bli att läsa om det bestialiska mordet och lika lite fatta hur i hela världen man kan göra en annan människa så illa och hur kan man över huvudtaget klara av att hoppa på någon annan - på huvudet och på bröstet. Hålla på i upp till 20 minuter och sedan säga att "det var inte meningen att döda honom"?!?
OCH DESSUTOM FILMA DET HELA

Fan va illa det berör mig!!!
http://arbetarbladet.se/nyheter/hofors/1.3552587-de-misstankta-filmade-dodsmisshandeln

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12847456.ab

http://www.expressen.se/1.2468953

Samtidigt måste man kanske tycka synd om dessa ungdomar som kanske är väldigt "misshandlad" av samhället eller inte har blivit lyssnad på...det måste ju finnas en anledning till att man väljer att förstöra sitt liv för all framtid?!? Med tanke på kommentarer omkring dessa artiklar verkar de inte välkomna tillbaka till "sitt samhälle".

Det gör mig så ledsen.

Jag skänker en tanke till Tommys släkt och alla kollegor


För att återgå till MIN vardag så börjar det kännas riktigt bra nu.
Jag är på väg tillbaka till det som är normalt för mig.

Jobb - me like
Nytt avtal - Me love
Mer jobb - Exciting

Igår och idag var det fotboll på IP hemmaplan - nice om inte vädret varit så blött
även om solen kikade fram idag.

Det brann på himlen bakom träden.

Bella har fått en ny "kompis" idag - en traskaning från Rusta och hon släpper den högst ogärna :)


Nu ska jag försöka sussa - min mage är i halvt uppror vilket är jättejobbigt, kan inte sova trots att jag är skitastrött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0