en känsla av.....HEMMA

JA
Då har vi landat i Årsunda igen - lite mindre snö än när vi åkte, men annars rätt lika.

Resan hem gick riktigt bra, sov mellan Orlando och Chicago sedan hade vi 5.33 timmar på flygplatsen
O'Hare International Airport
en av världens absolut största flygplatser - och det märktes tydligt.

Vi käkade lunch, spelade kort och kollade på folk och vips så var det dags att gå ombord på nästa plan.

Även denna resa gick "smärtfritt" även om det inte är de allra bekvämaste stolar man sitter i på flygplan - i vart fall inte om man åker economy-class...

Dock grumlades vår resa när vi sent omsider fick bagaget
MARIAS VÄSKA VA TRASIG!!!!
Det fattades ett hjul - och hörnet där hjulet skulle sitta!
Men HALLÅ - hur oaktsam får man vara egentligen???

Näja, vi visade upp den på SAS-informationen och fick lämna den på plats och fick en ny med oss hem
Dock va den svart och inte alls som Maria ville ha.

Väl hemma i vårt eget paradis vilade vi en stund - tvättade lite - fikade med Ronny och Britt-Marie, Britt-Inger och Maria, Hasse tog en skotertur - som kontrast till Mustangen :)

Därefter var det dags att ta sig till Bästaste i Högnäs, dit vi blivit bjuden på mat.
Sofia och Lennart hade gjort en alldeles tokgo stek och så fick vi potatis/morotsgratäng till, sallad och sås
MUMS!

Arvid fick sina 3-årspresenter, men han va rätt "uppskruvad" och blev nog lite besviken när vi inte hade nån leksak med oss till honom...

Vilma fick en del också - eller får när hon kommer till Högnäs nästa gång.

Eftersom jag varit väldans dålig på att hålla uppdaterat så vill jag nu passa på att gratta dem jag har "missat".

Karin
Min yngsta systerdotter, lillsruttan, har fyllt 25 år!!!
Den enda av mina syskonbarn som inte va född när Hasse och jag träffades och som har en mycket speciell plats i mitt hjärta!!!


Sen har vi en liten prinsessa som också har fyllt år!!!
Vi kommer någon dag och grattar - vi har INTE glömt bort dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0