iiihhhh...

Gud va jag ÄLSKAR hemlisar!!!

Jag har nominerat världens bästaste Mia till Gry´s tjejplan som lyfter från Arlanda den 27/3 (?)
och jag håller ALLA mina tummar för att hon blir med - det är hon verkligen värd!

1000 gånger om!



Tokavis är jag på systeryster med familj som snart ska dra iväg - men man får väl hålla sig till den 1 april när vi ska iväg till Åland...
Å leva på "gamla meriter" i form av foton från Bali, Turkiet och Florida sist vi va dit med just systeryster.

Nåväl

Jag har ju mitt toppenroliga jobb också
Det är en fantastisk känsla att stiga upp på morronen och faktiskt tycka att det är
ROLIGT att gå till jobbet
Har förstått att alla inte riktigt känner så.

Har tyvärr blitt av med en eftersom denne person gått till vidareutbildning
Men det är ju liksom meningen med vår insats.

Se positivt
- det finns ALLTID något positivt oavsett vilket skit som händer.

Gilla läget
- det blir inge annorlunda för att du gnäller!

Nu ska jag gå hem för dagen
å ida blir de till å slöa mest hela kvällen
vila huvet så där lagom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0