Kvinnor och semlor

Vill börja med att gratulera alla underbara kvinnor som finns omkring mig!
Internationella kvinnodagen!

Men å andra sidan är vi lika bra varje dag året om varje år!





Sedan vill jag hylla SEMLAN

MUMS!

Robert hade fixat en varsin semla till oss på jobbet idag - så trevligt!
Gott va de också.

Sedan hade Hasse köpt en varsin till oss också så man kan säga att en gång åt jag två.

Dessutom kan jag upplysa er alla om att eftersom fastsn nu är igång så är julen slut
alltså, dax att ta bort julbelysning och adventsljusstakar :)

Idag har vi också haft bästaste Gunilla och Krister här på besök idag.
Fick ett toppenfint hjärta av dem


I morron blir det folkets hus hela dagen - rekryteringsmässa.
Kom dit ni å, kan ju finnas nåt kul jobb att söka/byta till?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0