news...

hhh vad det är skönt med semester, men nu längtar jag hem till mina
ungdomar - både på jobbet och utanför!!!
Dagen idag har kantats av REGN och åska...
inte lite regn heller...
Vi käkade frukost och gjorde oss klar att dra vidare på en tur till shoppingområdena.
Vi började på ett centrum där Hasse skulle köpa skor (börjar bli lite tantvarning på honom som ska köpa skor hela tiden! 3:e paret här nu på mindre än en vecka!!!)
Sedan släpptes jag av vid ett köpcentrum för att snoka reda på lite smakessenser, färg och socker + annat smått och gott.
Hasse skulle ut å åka lite bil under tiden...
Kl 12.45 var jag "färdigshoppad" och sms:ade en fråga om han va på väg tillbaka...
Men då va han vid KUSTEN! minst en timme bort!!!
I över två timmar fick jag vänta på honom!!!!
15.38 var vi tillbaka vid hotellet!!
Hasse - mycket nöjd över åkturen
Jag - mycket nöjd över mina fynd! - men med Ontgörande ben!! å fötter!!!
fyra t-shirtar, en keps, ett par tofflor och en handduk till Rasmus.
en handduk till Sofie
en tröja, jordgubb- och hallonessens, svart och fyra neonfärger till mig
två t-shirts, ett par shorts och ett par skor till Hasse
presenter i massor!!!
sööötaste
Efter att de varit till vårt rum och städat möttes vi av detta på toaletten
Visst är det lite kul när de lägger ner extratid för att göra lite finare än vanligt???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0