ännu en...

Jag är riktigt glad över mina duktiga deltagare!
Ännu en på väg ut i vuxenvärlden!

dagen idag avslutade jag hemma.
Jag hade så fruktansvärt ont i magen så jag tog picket och packet och åkte hem.
Har dokumenterat nu och är äntligen ikapp.

Ska bara hitta lite uppgifter till i morron sen e de klart.

i morron har Årsundas stolta damer premiär, men de spelar borta mot NorrHam så jag hoppar nog
över den tror jag.
på onsdag spelar B-laget i Gävle mot Hille - får se om jag hittar tid och ork att åka och kika på den matchen.

På torsdag spelar Herr A hemma mot Hedesunda och då kommer jag i alla fall att vara på plats, kan bli så att jag avslutar bingon då också.

men det är lite av en planering

jag har bestämt att jag ska hinna med att fixa klart i köket och hallen under den här veckan
liksom tvätta ikapp igen.

Sovrummet behöver också en uppfrächning så det får vi nog fixa innan helgen tar slut.

De e mycke nu ;)

Tack alla ni som tycker det blev fint i rummet - jag är själv så toppennöjd att jag bara ler :)

Maria - som svar på din kommentar för några veckor sedan
Ja det ser ut som Johnny i molnen. Kortet hittade jag i Marias mobil när vi skulle tömma den när hon böt telefon.

Spookie - men vi har ju fått reda på att J är med henne som "guide" så vi tar kortet som ett bevis för att det är så.

Mycket tröst i det fotot!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0