bitter smak i munnen och en ömmande smärta i bröstet

Känner mig så fruktansvärt besviken
man får en klump i magen och mår dåligt när andra människor far illa.

Skärpning!
Lås in dem - j...a pedofiler...våldtäcktsmän...kvinnomisshandlare
bläää

I nästa steg vill jag kräkas ut galla över dåliga ledare
HUR ska ungdomarna lära sig vad som ska göras om ingen berättar vad som förväntas?

Hur ska man kunna utvecklas om ingen säger hur man ska göra?
eller vad man gör för fel?

jag går i taket när jag tänker på det, men det är väl ingen idé
det blir förmodlingen inge bättre

Jag funderar i alla fall att börja följa folkracefolket igen
jag har en känsla av att det kan ge mig lite mer av det jag behöver just nu
eller så kanske jag ska börja gå och kika på balett, eller varför inte handboll?`

Eller hur Nettan
<3

Apropå Nettan
så fick jag ett underbart hjärta av min underbara kollega idag.
Ett sådant som jag ska bära med mig ALLTID


Jag tror i alla fall att jag ska sova - kanske, om jag har tur, så kommer jag att vakna med en smak av jordgubb, svävande på små rosa moln och med ett betydligt lättare sinne än nu.

JAg vill i alla fall via detta inlägg hälsa till världens bästa dotter som tagit med sig världens bästa Karin-kusin till Italien.
Jag hoppas verkligen att ni har en alldeles underbar semester - njut ordentligt!
Jag älskar er - och saknar er!!!

Ett uppmuntrande ord under ett misslyckande är värt mer än timmar av beröm efter framgång.

Men jag höll på glömma!
Ett litet mirakel har ju kommit till världen!
Lilla Hubert

GRATTIS bästaste Johanna och Pelle till sonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0