jag har inte dött...

bara kommit tillbaka till verkligheten!

Har denna vecka fått ett nytt gäng underbara ungdomar att peppa ut i studier/arbete.
Jag har också blivit av med en som gått till arbete och har bara sex st. kvar i första gruppen.

jag är ganska slut efter jobbet och häckar mest i soffan - i mitt alldeles egna myshörn!

Har lite att fundera ut till vår fotoutställning som kommer att äga rum i Bysämjans lokaler den 4-6 juni
ska hitta på lite grann om de som bott på ett par ställen i byn, fota lite och dessutom skriva ut en himla massa kort.

Tiden rinner på och snart är det dags och då vill jag ha allt klart så jag slipper stressa då.

Sedan har vi ju det där med fotbollen också
jag vill ju se nån match nu snart! har ju missat en massa känns det som
Ishockey i världsklass i all ära, men vad är det i jämförelse med "mina" andra blå-gula spelare?

Just nu - när resan är avklarad, en resa som för övrigt hade ALLT man kan önska, kan jag säga att fotboll är nog mer min sport om man säger så
trots att jag inte kan så mycket om den heller ;)

Nu e de sovdags


Kommentarer
Postat av: Sara

de är kompisar som sagt att de sett att jag är på framsidan, jag brukar aldrig kolla vad det står på blogg.se jag brukar ara logga in.. men dom har sett de :P å då har jag gått dit o tittat :P

2011-05-20 @ 15:12:47
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0