men nu så...

får du väl skärpa dej Annica!!!
Ja ja, jag ska hitta på nåt roligt att uppdatera sidan med - lite oftare!

Long time ago alltså, men jag har haft fullt upp med planering och annat - man blir helt slut av sådant!

Det bästa med att inte hinna med allt man vill göra är att fotbollssäsongen är här
SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!




Damernas premiär hoppade jag över - jag orkade helt enkelt inte åka så långt bort den dagen för match :(
Men på söndag har flickorna premiär och då ska jag vara på plats.

Jag har även planerat för en ny grupp på jobbet - ska bli spännande och se om jag kan få en grupp till lika trevlig grupp som den jag startade med.


Nu börjar också en tid med en del ledighet - 12-13, 24, 27/5 och 8-10/6
som tur är har jag 17 dagars betald semester vilket känns som ren lyx just nu!
Det blir i alla fall 10 dagar som jag kan disponera som jag vill...har inte tänkt ta så mycket ledigt i övrigt i sommar
vem vet - rätt va de är kanske man vill resa bort nånstans :)

Man kan ju alltid drömma...

Sankt Petersburg


Riga


San Fransisco


Las Vegas




Nya Zeeland






som sagt - drömmar!
Idag är det bara sådana - men i morron kan de bli verklighet :)

det har vi också förevigat här hemma...


Nu ska jag fortsätta att njuta av mit underbara mysrum.
Det är bra konstigt att man kan fästa sig så otroligt mycket på så kort tid - vid något så "vanligt" som enn nygammalt tv-rum...

Nya planer ska smidas för helgen...
Det är bra underbart att leva...eller vad säger ni?

Börja leva nu och räkna varje dag som ett liv för sig

Livet består egentligen av en enda lång rad av ögonblick
Om vi inte är närvarande i dessa ögonblick
så går vi miste om själva livet

- SUSANNA EHDIN -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0