När alla vännerna gått hem...

...eller när de aldrig kom?

Ibland kan man känna sig bortglömd av sina vänner...
eller är det kanske så att man inte längre är en av dem?

Jag kan förstå hur svek känns och när man blir nummer två.

Jag vet egentligen inte om vi har förändrats så speciellt mycket eller om vi kanske har tagit ett steg tillbaka?
jag vet inte någonting egentligen, men det är en känsla av...

tomt



Det är en underlig känsla när ingen frågar efter en, eller undrar om man ska hitta på något
och frågar man själv om vi ska göra något kul så har ingen tid

Det är tur att man har ett stort nätverk och inte så svårt att få kontakt med människor. Det gör att man kan hitta nya vänner som vill umgås med en.

Just nu sitter jag i min myshörna - som kan vara en stor del av min nya avskildhet.
Jag sitter gärna här för mej själv - och kan så göra resten av mitt liv!
Det är så himla mysigt :)

Ja som sagt - jag har valt själv!
Jag har ett bra liv - men inte bättre än att jag kan förändra det
det kan alltid bli bättre.

Just nu känner man lite oro för maria och Rasmus
Vad kommer att hända nu?
Kommer R att få något jobb?
Klarar M att nå sitt mål?

Hur kommer sommaren att bli?
kommer vi att göra något roligt i sommar?
Eller kommer jag att jobba hela tiden?

Vad ska man hitta på i midsommar???

Det är nog den största frågan nu.
skulle vilja

vill bara inte vara hemma och inte göra nåt alls...
och veta att alla andra har planer och har så haft sedan länge.

Men det visar sig

Nu ska jag sussa och det ska bli riktigt riktigt skönt.
I morron vaknar jag till en ny underbar dag med nya, spännande äventyr.
Och nya positiva tankar - är ju inte speciellt vanligt att jag är negativ till nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0