ny dag - en bra dag

vaknade till en ny och underbar dag utan vetskap om vad den kommer att fyllas med.

Tvättmaskinens näst sista pass är startad - åtminstone för den här gången
och det som är tvättat redan hänger ute eller har torkat och är vikt i "fina högar" liggandes i "gamla TV-rummet.

Köket får anses som klart och nya planer ska sättas upp inför nästa vecka.
Lite ledsen blev jag när jag satt och planerade min fritidssysselsättning FOTBOLL
och jag insåg att jag kommer att missa en massa matcher :(

13/5 19.00 Hofors – Årsunda Herr div. 4

15/5 11.00 Stensätra – Årsunda Herr div. 6

25/5 19.00 Valbo – Årsunda Herr div. 6

27/5 19.00 Skutskär – Årsunda Herr div.4

10/6 19.00 Årsunda – Valbo Herr div. 4

5 matcher kommer jag att missa på vårsäsongen
först på grund av en resa
sedan för att vi ska fira världens bästa mamma på 80-årsdagen
en återförening för klassen från SYV-programmet
och så Rasmus student - fast den kan det ju hända att jag hinner åka på
beroende på vad han ska göra och när

Men resten av alla matcher SKA jag se!



Och apropå det så är det snart drabbning för Flickorna mot Stensätra
efter att de har haft en kickoff start med lekar, tävlingar, enskilt snack och taktikprat samt övernattning på IP.

efter den matchen blir det en pojkmatch för P10-11 (?)
som Maria är med och tränar (tillsammans med min nyfunna syster) så jag antar att vi stannar och tittar på den också.

jag tror att det kommer se ut så här innan det är höst igen ;)


Men det kan jag bjuda på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0