Röjd hemlighet ;)


En dag fylld av äventyr.

Det har varit lite ”hysh-hysh” om den här resan eftersom det skulle vara en överraskning för en som slutat jobba på Nygrens El.

 Ja jag befinner mig just nu i Bratislava – vi ska se på semifinalerna i Hockey-VM i morgon.

 Klockan 06.00 avgick bussen från Sandviken och strax före 10 lyfte planet från Arlanda. Vi kom till Wien vid lunch och efter c:a en timmes bussfärd hade vi hamnat här – mitt i hockeyland.

 Staden är alldeles underbar – så mycket som vi hunnit se hittills. Hotellet är bra, sängen skön och sällskapet toppen – vad mer kan man önska?

 Det ska ju vara ölen då, men jag e ju inte så mycket för det. Dock har jag lovat Nettan att ta en öl för henne så det ska jag väl i alla fall försöka få i mig.

 För tillfället har övriga dragit vidare till nåt ölhak vid arenan, men jag stannade på hotellet eftersom mitt huvud inte vill vara med nå mer.

 Ska uppdatera detta, duscha och kika på andra kvarten på tv är det tänkt, om jag inte somnar.

 Mer uppdate typ i morron – men det blir sent eftersom det är då som vi ska se ishockey.

Bjuder på lite bilder iaf


Kommentarer
Postat av: Net

Vilken häftig bro. Hela stan verkar jättemysig.

Ta nu ett par stadiga bira så ska du se att huvet lever sitt eget liv...

Kram och hälsa Hasseman!

2011-05-12 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0