skillnaden på pojkar och män...

är prislappen på deras leksaker...

Ja så kan det vara - eller är!

Häromdagen var Arvid hit med sin bil för att få den fixad av farbror Hasse - det va nåt fel med laddningen tror jag
efter fixet sken han som en sol när han fräste runt med den sen.
Tyvärr fick jag inte några kort på honom eftersom jag inte va hemma, men jag kan se framför mig
lyckan i hans ögon


Idag har vi haft besök av Max som kom och hälsade på i sin sommarbil...

Han är mycket nöjd med den som ni kan se.

Håller på att fixa i köket - tvättar och grejar med lite småfix
men det finns likrom ingen riktig motivation

Är det någon där ute som kan dela med sig lite så tar jag tacksamt emot.

Skulle verkligen behöva göra massor!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken fin bil :) river har varit mycket sjuk, så vi har knappt kommit hemifrån, men vi skulle ha varit förbi er och kollat på/hämtat badkaret.

2011-05-07 @ 15:03:31
URL: http://sralin.blogg.se/
Postat av: Karin

Men sötnöten.. Haha.. (:

2011-05-07 @ 20:31:27
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Peter

Dom bilderna lånar jag av dej :) glidarmax :D Fina bilder du lyckas med jämt, hur gör du?

2011-05-08 @ 22:10:21
Postat av: Sara

jag hörde uppifrån er hur du sa att du skulle ta kort o såg han klättra upp :P men de blev ju fint! du.. en annan sak.. de där skåpet jag titta på förra sommaren? har du de kvar o vill bli av med de fortfarande?

2011-05-08 @ 22:56:12
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0