VM-nu e de hockey-VM....

Ni fattar inte – vilken upplevelse det har varit idag!

Jag fattar det knappt själv!!!!

Sverige tvålar dit tjeckerna med 5-2 och Finland vinner över ryssarna med 3-0

Det var riktigt stort och en stämning utöver mycket annat man upplevt. Det som har slagit mig mest idag är vänligheten mellan länderna. Flera tjeckiska fans kom fram och gratulerade, önskade lycka till och talade om att de tyckte att Sverige spelat bra.

Vi hade också Bengt-Åke Gustavsson precis framför oss så vi lyckades få en idolbild på honom och en i gänget…

Tidigare på dagen strosade vi runt i gamla stan och mös, vi va upp i UFO´t och så fixade vi lite kort att skicka hem.

Som ni förstår har jag inte kunnat hålla mig från fotbollen heller utan har haft kontakt med Annika - *TACK för uppdateringarna!- och vet därför att Årsunda spelade oavgjort 2-2 mot Hofors. Bra gjort tycker jag. Nu ska jag försöka smälta denna dagens, årets, kanske mitt livs upplevelse i sportväg och ta nya tag i morron då det står shopping och marknad på schemat.

Ja det va min dag det - slå det ni om ni kan ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow vad häftigt att få vara på plats!!! Och en himla bra match fick ni ju se också. Lite extra roligt då!



Ha det gott

Kram Lisa

2011-05-14 @ 11:48:51
URL: http://www.lisasfunderingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0