Envishet....

kommer man långt med...

Sitter nu här med skakiga armar och ben som inte vill bära en.

Pilates i går och vattengympa idag
MEN GUUUD VA SKÖNT DET ÄR EFTERÅT!!!

Igår var jag så himla hungrig efter passet att jag inte ens hann säga
hej då till Karin. Dessutom ringde min telefon så jag va nog inte så trevlig
i alla fall när jag gick från badhuset...

Idag var jag död när jag klev upp - varför är tidiga morgnar så himla jobbiga?

Nu sitter jag här som en parsa och njuter av tröttheten som infinner sig
i avslappnade muskler.

Skakningarna kan jag ta - de hör till ;)

I kväll är det vägning igen - och nu vill jag INTE ha nåt plus
för då vet inte jag...

nu är det dags att jobba lite - 8 timmar kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hej, hoppas det gick åt rätt håll på vägningen dåe

2011-11-08 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0