Föreläsning - nätverkande

...njaa...

Inget för mig i alla fall.
Känner väl att jag inte direkt har något att göra med
den info jag fått idag.
Hade förväntat mig verktyg för att kunna underlätta för både mig själv och
de jag ska jobba med.

Inte ens maten va god - trots att alla säger att det ska vara så gott :(

I morron ska jag påbörja min nerräkning och packa ihop lite
övningar att använda i Hofors de två veckor som jag har kvar.
På fredag blir det planering med Doris innan utvecklingssamtal med Maria.

Just nu känns det.............

som ett tomrum...


Jag vet inte riktigt vad - hur - när jag ska känna.

Sorgligt att lägga den här tiden bakom mig, skönt att vara "ledig" ett tag, eller förbannad för att ha blivit förbisedd?!?

Men jag har bestämt mig för att se positivt på det.
Har redan hittat tre jobb som ska sökas i morron!

2 SYV-jobb och så på Af...

Wisch me Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0