när man minst anar...

så kommer det.
Idag kom uppsägningen och om inget alldeles speciellt händer
så jobbar jag två och en halv vecka till.

9-28/11
sedan åker vi ju till Teneriffa en vecka innan jag går hem.

Det är med blandade känslor - minst sagt
men jag väljer att se det som en öppning att komma vidare.

Jag har hittat ett par jobb som jag ska söka - ett SYV-jobb och så ett på AF.
Vi får väl se om jag får några referenser...



Vägningen gick nästan perfekt idag, men det fattas 0,2 för en guldstjärna. -1,1 blev det i alla fall.
och nu jäklar!

Av olika anledningar blir det inget simma i morron bitti.
Ska sitta på föreläsningar hela dagen i morron och vill INTE vara lika trött som idag
då jag tog en tupplur på lunchen.
Pinsamt att det kom en deltagare då!!!


(lånad på AF)

Därför är det gonatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0