så där ja... då va det gjort

Känner mig lite upprymd nu.

Jag har sökt tre jobb och ett av dem låter riktigt spännande.

Kanske är det så att var sak har sin tid?
Inte vet jag?!?

Har suttit och petat i mina brev idag parallellt med funderingar på hur/vad jag ska
ha med mig till Doris imorron.
Vi har ju ett par veckor att planera.

Underbart glad blir jag när jag ser att det igår var 111 st som läste min blogg
Jag blir jättelycklig av sådant ;)

Nu är det lunch och jag ska käka min kalops.
Net har gått med fröken fräken till Malaysian och lunchar där...

så det blir att ta med boken till matsalen idag ;)

Kramar på er alla ni fina underbara människor som gör livet
värt att leva :)


Kommentarer
Postat av: Helena W Backhouse

ja du nu är det väl så att det är du som förgyller tillvaron. Klart att allt har en mening och nu behövs du någon annanstans. Livet blir ljusare och lättare med dig.

2011-11-10 @ 12:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0