så många idéer - så lite...

ork...tid...eller?

Jag vet inte riktigt vad det är som saknas för mig?!?

Men det blir inte mycket gjort :(

Jag missade också att boka in mig på pilatesen på måndag så nu har jag
ingen tid där hellr - men det kanske kan vara bra ändå
eftersom gubben vill att jag ska hänga med och
köpa present till Lennart...

I morron ska nedervåningen bli färdigställd är det tänkt
får se om orken finns här då...


Men nu ska jag dra mig mot sängen - kanske lite sömn gör susen???

Kramisar på er


Kommentarer
Postat av: Karin..

Du är inte ensam om att missa pilatesen.. Det var fullt redan igår på grund.. Men jag bokade in mej på fortsättningen istället.. (: Får se hur det går.. Haha..

2011-11-20 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0