tisdag - och det innebär...

VÄGNING.

Man är lika spänd varje vecka. När man står där i kön och väntar på
sin tur så har man en viktförändring på -2 - +2!!!

Denna vecka var inget undantag - jag kände väl inte direkt att jag hade
skött mej klanderfritt, men inte heller att jag fuskat


GUUUUD va svårt det är med uppskattning av hur det har gått...

Men nu så - kom till skott då - en massa nyfikna läsare ;)

Okej då...

Jag tror att allt beror på den träning som jag faktiskt påbörjat
t.ex. i morse då jag va på vattengympa!

Skitmysigt ;)

Jaaa

Jag hade gått ner 1 kg till = -7,6 totalt!!!


Kommentarer
Postat av: Karin..

Du är bäst..! (:

2011-11-22 @ 18:49:33
Postat av: Malin

vad ska man säga?? Du är GRYM!!

2011-11-23 @ 06:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0