bra nära - igen

Det närmar sig 100 besökare igen och jag blir så glad...

Men jag testar igen...jag ville ju ha lite tips på julpyssel/förberedelsetips!

Kanske någon kommer på nåt nu då?!?

Det  va bara Nettan som gav en länk som tips...

Jag sitter just nu framför TV:n med nyheterna på
och det slår mej vilken sjuk värld vi lever i!!!

En 4-åring blir mördad - men herregud! vad kunde han ha gjort för ont?
En 91-årig kvinna slipper utvisning efter protester och krav på lagändring
En fånge byts ut mot över 20 000 andra - men hallå`?!?

Tidigare har vi sett att "super Mario" får fortsatt förtroende trots en massa tvivelaktiga affärer...hur länge? Och OM det hade varit en kvinna, hade det blivit samma resultat då???

Det är tur jag har en massa roliga händelser omkring mig
härliga människor och saker att se fram emot...

Nu ska jag sluta terrorisera er med en massa inlägg
boken lockar och duschen väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0