en toppenlördag

underbar kväll med trevliga människor, go mat och många skratt.

Trevligt att umgås så här tycker jag.
det är bara synd att vi inte gör så oftare...

Fast då kanske vi inte tyckte att det var lika kul heller?

Rasmus har varit i huset hela dagen och pulat, halva taket är nermonterat och presenningat. En massa skräp är uppeldat och en hel del annat är sorterat för vidare resa mot nya mål - Ånyo, blocket och tradera.



Nu sitter jag här i min ensamhet och skriver detta inlägg, jag är ju som ni vet en riktig nattuggla.
I morron var det tänkt att jag skulle in på Innebandy, men jag hoppar nog över det och hjälper till i "Drömkåken"
istället. Packa i Ånyosakerna i säckar och lådor, gör ren och fotar sådant som ska säljas och fixar ut annonser (det är kanske främst teglet från taket)

Vill ni se fler bilder så kan ni söka på Rasmus på FB - han har en hel del bilder där.

Nu är det tandborstning och läsning som står på schemat så jag säger tack och hej för nu - hoppas detta inlägg fungerar nu då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0