Lyckokänsla...

Haha - jaa
Pilates va minsann ingen barnlek - men det hade jag iofs inte heller trott.
Men att jag skulle skaka så extremt i varenda muskel det trodde jag inte :)

Det var i alla fall något jag helt klart kommer att fortsätta med!
Så från nu är måndagarna bokade...



Bästaste Karin var med idag också - jätteskönt tyckte jag att ha någon med som man känner igen
men det var annars en ensamsport vilket är ännu bättre.

Jag fick också byta tid med djupvattenträningen till nästa måndag så nu kan jag ta min andra utmaning...
stavgångsträning

Jag måste ju komma igång ordentligt så jag kan sällskapa Kalle i spåret :)

I morron väntar vägningsutmaningen och jag hoppas att Kerstin känner sig påpeppad
trots att jag är så dålig på att ringa...

ska skärpa mej jag lovar


Kommentarer
Postat av: Karin..

Bra kämpat idag.. Vi ses kanske nästa måndag igen om jag lyckas smita från jobbet i tid.. (: Kram..!!

2011-10-24 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0