mörbultad

mmm precis så är det.

Har idag varit till Karin på en omskakning!

Hon knådade på mej ganska rejält, men jag antar att det var behövligt!
Just nu sitter jag här med värk i hela övre delen av rygg och nacke - typ träningsvärk...

Foten är tejpad och jag hoppas att det nu ger sig med problemen kring den.
Nu vill jag börja röra på mig på riktigt.



men benet behöver väl få sej en genomkörare ändå lite nu och då.

Nu har jag suttit och jobbat lite eftersom jag tog lite arbetstid att få hjälp med rygg och fot.

I morron ska vi fortsätta med kalkyl och fortsätta lite med textdokument.
Inte vet jag om de lär sig något, men kuligt är det i alla fall att ha dessa deltagare!



Just för tillfället känner jag mig nöjd
och det är ju inte så illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0