Mår riktigt bra

Det är bra märkligt vad livet går upp och ner!

Just nu mår jag såå bra! Inte i kroppen - som visar förkylning, men i själen!
Vissa dagar svävar man fram utan att man riktigt fattar vad det är som gör att man mår så bra.

Idag har varit en sådan - även om huvudvärk, bomull i hjärnan och tandvärk svärtar ner tankarna - så känns det
så skönt i sinnet när man nu sitter och funderar på vad som hänt egentligen.

Jag har fått klart två presentationer för att underlätta för mina kursare när jag ska försöka
lära dem något...
Nu ska jag göra en till för att komplettera det jag ska lära dessa underbara deltagare.

Det är lugnt och tyst på lektionerna - men jag vet inte om jag är någon jättebra pedagog,
 fast något lär jag dem nog...





Men nu ska jag sova igen så kroppen får vila så jag känner mig bättre i morron (kroppsligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0