minne...va e de?

jag måste ha världshistoriens sämsta minne!
Jag har fortfarande inte varit och köpt någon ny kortläsare!!!

Därför kommer det inga kort varken här eller på fotbollsbloggen :(

Dessutom är jag sååå extremt trött på kvällarna eftersom det tar på krafterna
att åka till Gävle och jobba med sådant som jag inte känner att jag behärskar...

Idag har jag i alla fall varit och fått hjälp med foten - jävla skitfot - och så har jag vägt mig igen...

Efter en något strulig vecka och en hel underbar fest med finaste folket
trodde jag nog att det skulle bli ett plus denna vecka. Inte för att jag ätit sådant jag inte "får" eller för mycket men det var i alla fall känslan...

Men det var -0,6...totalt 2,1 på två veckor...såklart är jag jättenöjd
Det räcker att lyfta ett sockerpaket så känner man hur mycket det är :D



Nu har jag också läst ut "blodshämnd" och ska kasta mej på nästa :)

Trött tröttare - så det blir väl inte så länge...

I morron blir det köpa läsare - sista dagen i Gävle för den här gången.
Ska bli datalärare sen:/


Kommentarer
Postat av: sara

va duktig du är annica! va mkt ed känns med ett sockerpaket, de väger ju faktiskt lite :) kämpa på nu! peter velar bara, jag blir tokkig på honom, men men..

2011-09-20 @ 21:49:14
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0