tja...

Man får rycka på axlarna och gå vidare bara :)

Jag mår i alla fall bra nu och kan njuta av tillvaron!



Ännu bättre när vi sakta men säkert börjar få fram en massa fina rum!
Tänk att vi har det så fint - egentligen!

Haha - nej då - så farligt stökigt har vi inte
men en massa saker som gärna vill hopa sig på fel ställen!

Idag har jag tagit ett krafttag på toan och i rummet
och tänk vad det där lilla extra gör mycket!
Lita ljus här och en lampa där och vips har man höjt mysfaktorn till det dubbla
MINST



Jag har idag fått reda på att det finns några som läser min blogg som jag inte alls hade tänkt att skulle läsa den
jättekul tycker jag.
Att ni vill följa mej- liksom -känns fint
Bättre än jag trodde faktiskt...

Hmmm
Fast jag är ganska tråkig och intesägande, gör inte så mycket roliga saker och är allmänt...
blääää...
Precis så känns det!

Nu ska jag ta en liten tupplur innan jag - tiiiidigt som sjutton - måste vara i Sandviken i morgon
eftersom jag ska åka med Robert in till stan.
Trevligt att få en pratstund med honom - det var längesen...

Kram alla fina människor
och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0