to day is the day,,,

Det är såååå skittråkigt att komma på rubriker...

MEN
Ja - nu e jag igång.
Dagen idag har gått bra även om den startade mindre lyckat...

Vaknade med skallbank - inte kul
sov en extra timme efter att ha tagit en tablett
därefter lite hjälp tillrätta med nacken och på det direkt till AF.

Jag hann inte känna mig hungrig förrän det blev lunch.

Ja och nu har hela dagen gått och som sagt - jag tycker det fungerar...
som vanligt....bara bra.

Har idag skrivit på papper för Maria om utbytesstudier...
suck... va ska det bli av min lilla ängel?

Det är tur hon har skinn på näsan - hon kommer att klara allt här i livet :)

Jag håller tummarna för henne också att hon får något av de jobb hon sökt
det är hon värd.

Nu ska jag fixa lite kvällslyx - popcorn och isvatten :)

Tack ni som stöttar mig i kommentarerna...det värmer...

Sterkur och Karin får GÄRNA jaga ut mig...

OCH
jag tror att Bella kommer att bli överlycklig nu när hon får komma ut med matte också :)



Ska överväga beslutet om att köpa ett "simkort" också... två gånger i veckan borde väl inte vara någon omöjlighet? och så promenader och cykling däremellan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0