Allt är möjligt

En hel vecka har gått sedan batteriladdarveckan...

Mycket har hänt, men mest på jobbet, det är ju där man tillbringar mestadels av sin tid i veckorna.

I övrigt har jag - efter en hel veckas frånvaro - set några fotbollsmatcher.
Två årsundasegrar och en förlust, men jag törs nog säga ändå att förlustmatcgen var den som spelades av det gladaste laget som hade roligast.

Jag har också under denna vecka insett hur viktigt det är att tänka gott om folk och att tänka positivt!
Jag visste det tidigare - men nu har jag sett vad det kan tillföra, och jag är glad!

Hösten har också kommit, och det tycker jag också är ganska skönt, luft man kan andas, underbart fina färger och lagom temperatur.

Hösten innebär må dåligt för så många och det gör att jag kan få lite dåligt samvete för att jag mår så bra av den! Men jag gillar alla årstider och tjusningen med vårt land är - enligt mig - att vi har fyra årstider...



Nu e det inte mycket kvar av denna lördag heller och i morgon är en toppensöndag.
som ett oskrivet blad ligger den framför oss och vi är fri att fylla den med vad vi vill.
Visst är det underbart?


Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Vilka fina ord du skrev om hösten. Härliga bilder var det också. Visst är det härligt med årstider, tyvärr så blir det mörkt alldeles för fort.

Jag hittade hit via Maria Hedqvists sida. Kul blogg. Den kommer jag att följa. Titta gärna in på min hemsida du också.



Kram Maria (Om du vet vem jag är. Maria's innebandytränare. :-)

2011-09-06 @ 17:08:58
URL: http://www.gyllenbroder.se
Postat av: Nettan

Jag mår också bra, nästan bäst, om hösten. Och det har jag inget dåligt samvete för.

Ingen har det när jag mår dåligt av värmen på sommaren. Då får man bara kommentarer som "nämen, klaga inte, det som är så skönt med sommar".

Kram...

2011-09-07 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0