ännu en...

ja vad ska man säga?
Efter igår som var den tyngsta dagen på mycket mycket länge...

tre döda på en och samma dag
alla med rötter eller hemmahörande i ÅRSUNDA!

Men ni hör ju va fel det låter...

Nåja
idag är en ny dag
och alla mina tankar går idag till världens finaste
och underbaraste människor
Lennart, Sofia, Arvid, Vilma

och min lilla prins
Emil såklart

Idag äger andra operationen rum och jag hoppas att det går
så som planerat så de får komma hem på lördag!

Jag hoppas att ni känner hur jag skickar styrkekramar till er och hur all världens positiva tankar ska lyfta er.

Älskar er
Ta hand om varandra
Vi firar när ni kommer hem sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0