Äntligen fredag...

...fast det publiceras en lördag...


En av de mest kylslagna matcherna – hittills… både på plan och bredvid.


Det såg bra ut med mycket ”go” från början innan det blev ”fågelskåderi” på mittfältet.
Långbollar och oadresserade passningar som oftast hamnade hos motståndarna.


Nej det va inte någon rolig match att se på – inte heller andra halvlek gav någon värme, så jag fick se mig besegrad av kylan och det kan jag lova, är inte så vanligt för att vara jag…
Men fingrarna höll på att frysa sönder så jag packade ihop och åkte (för första gången?) innan matchen var slut :/


Vill bara säga att om boll/nät-kontakt räknats så hade i alla fall GH vunnit med stora siffror. Man hade stort övertag spelmässigt, men det va tydligen skitsvårt att hitta rätt mellan målstolparna…
Snacket fanns där, men jag tror att det var motståndet som peppade varandra mest på plan?!?


En fågel viskade att man missat öppet mål efter att jag avlägsnat mig :(


Ja så kan det ju faktiskt gå…0-0 blev det.


Idag är det Ullfors (?) som står för motståndet – i Tierp. Men eftersom det här fanset behöver lite hemmatid så hoppar hon över denna träningsmatch… Men det tål att sägas att så sent som kl 11.20 va hon på väg… Men det blir en hemmadag med lite plock och mycket slöa…


Däremot bjuder jag på några bilder från matchen mot Jädraås på fredagkvällen :)
Men jag ber om ursäkt att bilderna uteslutande är från första halvlek, men ljuset - eller avsaknaden av det - gjorde att jag inte kunde fota andra...blev bara sudd



Kan säga att vissa spelare utmärkte sig så jag hade kunnat sätta ut hur många kort som helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0