de va...

...den måndan de :)

Å när måndagen är över så är det strax fredag igen, vilket är toppenbra!

Idag har jag varit i Hofors och föreläst om att studera.
Det är ganska konstigt egentligen att jag gör detta och att jag klarar av det ;)

Kan säga att det var det värsta jag visste så sent som sista året jag pluggade...
Men nu är jag ganska oberörd av det...



Kanske ska tacka fina studiekompisen Ingmarie för det...tomten är alltid med mig...

På em. hade jag ett par samtal
innan ett möte med en tjej som ville kika efter praktikplats.

Därefter var det dax för träning, vattenstation idag och med lite extrapress.

Jag känner mig mycket nöjd - ska nu ta lite mat och sedan planera veckans mat...
kanske lite tv-tittande också...

Väl mött mina fina vänner...
Kika förresten gärna in på aiffotboll.blogg.se
har lagt upp lite nya kort där på de blågula herrarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0